سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بر دشمنت دست یافتى بخشیدن او را سپاس دست یافتن بر وى ساز . [نهج البلاغه]
خانه سلامت
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من
»» منابع کارشناسی

سلام !

امروز می خواهم منابع کارشناسی را که می تواند مورد استفاده دانشجویان کاردانی باشد ، ذکر کنم .

این منابع توسط دوستان خوبم مرتضی حسام پور دانشجوی کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی یزد و مصطفی برزیده دانشجوی کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی شیراز فرستاده شده است . امیدوارم مورد استفاده شما دوستان عزیز قرار گیرد.

منابع کارشناسی

 

منابع عمومی

ردیف

نام منبع

توضیحات

1

زبان

 

2

ادبیات فارسی 

برگزیده متون و ادبیات فارسی   

3

معارف

 

منابع پایه

4

فیزیک

 

5

فیزیولوژی

خلاصه گایتون

منابع تخصصی

6

شناسایی عوامل زیان اور محیط کار

شامل عوامل فیزیکی – شیمیایی – بیولوزیکی - مکانیکی

7

ایمنی و حوادث ناشی از کار

 

8

سم شناسی صنعتی  

دکتر غلامحسین ثنایی

9

بیماری های ناشی از کار

 

10

کایات خدمات بهداشتی

شامل بهداشت آب - مبارزه با آلودگی هوا - دفع مواد زائد صنعتی - تشکیلات و خدمات بهداشت حرفه ای –

 آموزش بهداشت

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( دوشنبه 85/10/25 :: ساعت 1:50 عصر )
»» 3- جزوات مهم برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته بهداشت حرفه ای

3- جزوات مهم برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته بهداشت حرفه ای :

1. معمولا نکته ای که هنگام کنکور ما هم به ما پیشنهاد می شده ، این است که جزوه های دانشگاه های تهران ، جزوات معتبری می تواند باشد ، زیرا به احتمال قوی بسیاری از طراحان سؤالات کنکورها از تهران می باشد ... ! بنا بر این اینجا هم به شما عزیزان پیشنهاد می شود که استفاده از این جزوات، می تواند تاثیر گذار باشد.

مثلا : عوامل فیزیکی - استاد رنجبریان (این را هم وقت کردید حتما مطالعه کنید. ضرر نداره!)

و ...

            2. اما به لحاظ اینکه اینجانب دوران کاردانی خود را در شیراز گذراندم ، با چند تن از اساتید آنجا آشنا شدم که به نظر اینجانب و تمامی کسانی که ایشان را می شناسند، اساتید بسیار مجربی بوده و خواندن جزوات ایشان نیز توصیه می شود، از جمله :

·        بیماریها و سم شناسی - دکتر نقاب (نخونی ضرر کردی! چون به احتمال خیلی زیاد ایشان از طراحان می باشند !)

البته معذرت می خواهم از استاد نقاب ! اما حقیقت را باید گفت ...!

·        ارگونومی - دکتر چوبینه

·        عوامل شیمیایی و آلودگی هوا - مهندس سروستانی

·        دفع مواد زائد صنعتی و ایمنی - مهندس امیرزاده

البته اگر خواستید از لحاظ ایمنی خیالتان راحت تر شود، یک سفر به همدان بروید !

 

اینجا لازم می دانم از تمام اساتیدم در شیراز که زحمات دلسوزانه بسیاری برای پیشرفت هرچه بیشتر دانشجویان می کشند، یاد نموده و تشکر کنم ... ( دلم هوای شیراز کرده !!!)

 

لطفا خود شما هم که الآن در حال خواندن این مطلب هستید ، منبع مورد نظر خود را که فکر می کنید می تواند مهم باشد ، در قسمت نظرات ذکر کنید ، تا با استفاده از نظرات شما ، لیست جدیدتر و تکمیل تری از منابع را برای استفاده دوستان کاردانی آپلود کنم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( چهارشنبه 85/10/20 :: ساعت 10:1 صبح )
»» 2- کتابهای تست مهم برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته بهداشت حر

2- کتابهای تست مهم برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته بهداشت حرفه ای :

 

1.         2500 تست عمومی (برای دروس عمومی)

2.       تست خدمات بهداشتی - بهداشت حرفه ای (البته باید اقرار کنیم پاسخنامه چندان معتبری ندارد !!!)

3.      کتاب تست بهداشت حرفه ای - مجتمع فنی

4.       کتاب تست بهداشت حرفه ای - خانه فرهنگ

5.      تست بیماریها - مجتمع فنی

6.       تست سم شناسی- مجتمع فنی

7.       کتابهای OHT (Occupational Health Test)

و ...

لطفا خود شما هم که الآن در حال خواندن این مطلب هستید ، منبع مورد نظر خود را که فکر می کنید می تواند مهم باشد ، در قسمت نظرات ذکر کنید ، تا با استفاده از نظرات شما ، لیست جدیدتر و تکمیل تری از منابع را برای استفاده دوستان کاردانی آپلود کنم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( چهارشنبه 85/10/20 :: ساعت 9:57 صبح )
»» 1- کتابهای مهم موجود برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته بهداشت

در ادامه مطلب دسته بندی منابع ، در اینجا کتابهای مهم برای کنکور کاردانی به کارشناسی برای دوستان عزیز ذکر شده است ، که اینها با استفاده از نظر چند تن از دوستان که پارسال کنکور کاردانی داده اند و الآن دانشجوی کارشناسی هستند ، بیان شده است :

1- کتابهای مهم موجود برای کنکور کاردانی به کارشناسی رشته بهداشت حرفه ای :

 

1.         بهداشت کار - حلم سرشت

2.       کلیات بهداشت حرفه ای - دکتر چوبینه و مهندس امیرزاده و ...

3.      گازها و بخارات - قاسم خانی

4.    ایمنی - رجبی (البته میگن این کتاب به دلیل داشتن عدد و رقمهای فراوان، اهمیت قبل را ندارد، زیرا کنکورهای سالهای اخیر، مفهومی شده است!!!)

5.      ایمنی - شعبانزاده

6.       ایمنی - رئوف

7.       سم شناسی - ثنایی

8.       کتاب درسی معارف

9.        عوامل انسانی - هلاندر

و ...

لطفا خود شما هم که الآن در حال خواندن این مطلب هستید ، منبع مورد نظر خود را که فکر می کنید می تواند مهم باشد ، در قسمت نظرات ذکر کنید ، تا با استفاده از نظرات شما ، لیست جدیدتر و تکمیل تری از منابع را برای استفاده دوستان کاردانی آپلود کنم.



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( سه شنبه 85/10/19 :: ساعت 9:52 عصر )
»» عید غدیر خم بر تمام شیعیان جهان مبارکباد.

سلام !

این عید سعید را بر شما دوستان گرامی ، تبریک و تهنیت عرض می کنم . امیدوارم در درگاه خداوند متعال ما نیز جزء شیعیان حضرت علی (علیه السلام) قرار بگیریم .

زیرا حدیثی از حضرت رسول اکرم ، محمّد مصطفی (ص) در کتاب جامع الاخبار نقل شده است که آن حضرت فرموده اند : در روز قیامت ، افرادی هستند که آنقدر چهره شان نورانی می باشد که شبیه پیامبران هستند ، ولی پیامبر نیستند ، شبیه شهدا هستند ، ولی شهید نیستند ... ابوبکر بلند شد و گفت : من هستم ؟ پیامبر فرمودند : بنشین ! عمر گفت : من هستم ؟ پیامبر فرمودند : بنشین ! و دست بر شانه علی (ع) نهادند و فرمودند : علیٌ و شیعَتُه ...

خدایا در این شب عزیز فقط از تو خواستاریم مارا در درگاه خود ، شیعه علی (ع) به حساب بیاوری .

جا دارد اینجا از بازدیدها و توجه دوستان عزیز که ما را مورد لطف خود قرار داده اند ، تشکر نماییم . ما سعی بر این داریم که روند update کردن وبلاگ را همان طور که قول داده بودیم ، منظم تر نموده و فعلا این قول را بدهیم که حداقل هفته ای 2 بار یعنی هر 3 روز یک مرتبه وبلاگ را update نموده و به این حسن نظر شما ، پاسخی شایسته بدهیم ... امید داریم با لطف و کمکهای دوستان ، نویسندگان وبلاگ را افزایش داده و به این تعهد خود عمل نماییم ، تا انشاالله به update های سریعتر نیز در آینده ای نزدیک دست یابیم ، تا شاید بتوانیم قدمی هرچند کوچک در راه رشد سلامت در جامعه مان برداریم.

با تشکر پیشاپیش از همکاریهای شما



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( دوشنبه 85/10/18 :: ساعت 10:9 عصر )
»» دسته بندی منابع

سلام بر دوستان و هم رشته ای های گرامی

یکی از هم رشته ای های عزیزم به نام آقای حمید چنگیزی دانشجوی ترم آخر کاردانی بهداشت حرفه ای از واحد سبزوار درخواست منابع کنکوری برای کنکور کاردانی به کارشناسی را کرده بودند.به همین دلیل این فکر به ذهن من رسید که یک سری از منابع مهم را برای استفاده ایشان و دوستان دیگر به صورت عنوانی مطرح کنم. انشاالله که مورد استفاده دوستان عزیز قرار گیرد.

در ضمن از تمامی دوستان عزیزی که منابع دیگری را مد نظر دارند که می تواند به دوستان داشجوی کاردانی کمک کند ، دعوت می شود تا منبع مورد نظر خود را معرفی کنند ، تا بتوانیم قدم کوچکی در موفقیت دوستانمان داشته باشیم...

با تشکر پیشاپیش از شما

البته این منابع با مشورت خانم ع.قنبری از دانشجویان کارشناسی شیراز می باشد، که لازم می دانم از ایشان تشکر کنم.

من منابع را به 3 دسته تقسیم می کنم که استفاده آنها آسان تر باشد...

1- کتابهای مهم(TEXT  )             2-جزوات مهم اساتید           3-تستهای مهم

 

 



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( جمعه 85/10/15 :: ساعت 12:57 عصر )
»» سلام و باز هم سلام به دوستان قدیمی اما صمیمی !!!

در ابتدا لازم می دانم عید سعید قربان را به همه مسامانان جهان تبریک بگویم ، مخصوصا به کارگران و کارمندان زحمت کش و همچنین افراد دیگری که در پشت صحنه ، تمام تلاش خود را می نمایند، تا این افراد در محیطی سالم و کاملا بهداشتی ، با خیالی راحت از اینکه در حین کار و یا حتی بعد از اتمام کارشان و هنگام بازنشستگی ، کوچکترین مشکل و بیماری که ناشی از شغلشان باشد، برای ایشان ایجاد نشود...

این عید بزرگ را به فال نیک می گیریم و فعالیت در این وبلاگ را به میمنت این روز عزیز همزمان با عید سعید قربان آغاز می کنیم ، انشاالله که خداوند یاریمان دهد...

 

باز هم سرو کله من پیدا شد ! این بار با یک وبلاگ جدید با امکانات بیشتر و انشاالله آپلود منظم تر . به امید خداوند بزرگ و مهربون ...

کار با وبلاگ قبلی ، مقداری محدود بود و به دلائل فنی ! تصمیم بر آن شد که در یک وبلاگ جدید و با مطالب جدیدتر در خدمت شما باشیم ...

موضوع بحث ، هنوز همان سلامت می باشد... و همان شعار همیشگی : " پیشگیری قبل از درمان " که واقعا اعتقاد همگان ، این روزه همین می باشد ...

البته موضوع بحث ما بیشتر سلامت در محیطهای کاری و مشاغل و صنایع مختلف می باشد ... که در خدمت عزیزان در رشته های بهداشت حرفه ای و ایمنی صنعتی و رشته های دیگر مرتبط با موضوع ، هستیم و سعی می شود که مطالب ، کاربردی و مورد استفاده این دوستان قرار گیرد.

اما سعی ما بر این است که در صورت همکاری دوستان در رشته های مختلف دیگر سلامت و بهداشت اعم از بهداشت عمومی (مبارزه با بیماریها، خانواده) و بهداشت محیط، مطالبی نیز برای استفاده ایشان در نظر گرفته شود. البته موضوعات و مطالب رشته های HEALTH دار ! ، معمولا تا حدودی هم پوشانی دارند و در نتیجه امیدواریم مطالب برای تمامی دانشجویان و شاغلان و علاقه مندان به HEALTH ، مفید فایده واقع شود.

در ضمن از اساتیدی که به ما افتخار داده و با ما همکاری هایی هر چند کوچک در زمینه موضوع بحث بفرمایند ، پیشاپیش تشکر می نماییم.

باز هم سعی داریم تلاش خود را انجام دهیم ، تا بتوانیم قدم کوچکی در راه توسعه هرچه بیشتر سلامت در سطح کشور برداشته باشیم . انشاالله. چون به یک نکته اعتقاد داریم که حضرت مولانا با بیان بسیار زیبایی بیان می کند که :

مرغ ، چون از زمین بالا پرد

گرچه به آسمان نرسد

این قدر باشد

که از دام دور باشد

 

شاید بخواهید بدانید که چه اتفاقی افتاد که دوباره حس هم رشته دوستی ! یا در واقع بهتر بخواهم بگویم حس هم فکر دوستی ! به ذهن ما خطور کرد ؟؟؟

همان طور که شاید متوجه شده بودید چند وقتی بود که خبری از وبلاگ قبلی و آپلود آن نبود، که دلیل آن یک سری مسائلی می باشد که به علت یک سری مسائل! نمی توانم بیان کنم و به قول معروف داغ دلم تازه می شود !

اما در این چند وقت، دوستانی به اینجانب ناقابل لطف داشته و خواستار ادامه کار وبلاگ شدند و بالاخره بر آن شدم که دوباره سعی خود را بنمایم، تا با کمک خود شما عزیزان ... شاید به آسمان نرسم، اما این مهم است که از این دام جهلی که در آن گرفتارم، کمی فاصله گرفته باشم.

با توکل به خداوند مهربون ، سعیمان را خواهیم کرد که روند منظم تری در آپلود وبلاگ داشته باشیم...

از شما دوستان عزیز هم دعوت می شود تا در صورت تمایل، همانند قبل و حتی بیشتر ! مارا از لطف خود محروم نساخته و در این هدف مشترکی که همگی در ذهن داریم و آن سلامت همه جامعه بالاخص کارمندان و کارگران زحمت کش، و اطلاع رسانی و آموزش در این زمینه می باشد، یاری رسانده و به آینده ای " سالم تر " امیدوار باشیم...

دوست دارم نظر شما که اکنون در حال خواندن این مطلب هستید، را بدانم ، پس در وقتتان صرفه جویی نکنید !!! و برروی لینک نظرات که در ذیل می باشد ، کلیک کرده و نظر خود را هر چند مختصر بیان بفرمایید...

با تشکر از شما



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » عادل شکری ( پنج شنبه 85/10/7 :: ساعت 12:58 عصر )
<      1   2      
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

کاریابی و آگهی های استخدامی HSE (بهداشت، ایمنی و محیط زیست)
کلیات و تاریخچه ایمنی (Safety)
مقالاتی در رابطه با بهداشت حرفه ای (Occupational Health)
گواهینامه بین المللی QAL انگلستان
کلیات و تاریخچه محیط زیست (Environment)
دانلود اطلاعات ایمنی مواد (MSDS)
لیست همه دوره های آموزشی شرکت سلامت ایمن محیط آریا (HSE ARYA)
آئین نامه وسایل حفاظت فردی (PPE) مؤسسه کار و تأمین اجتماعی
ایمنی داربست
ارگونومی، اهداف، متودولوژی، تاریخچه، ارگوسیستمها و کاربرد آن
تغییر آدرس شرکت سلامت ایمن محیط آریا
[عناوین آرشیوشده]
» درباره من
عادل شکری
مهندس بهداشت حرفه ای و مدیر شرکت سلامت ایمن محیط آریا، ارائه دهنده خدمات مرتبط با سلامت، ایمنی و محیط زیست HSE - تامین تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی PPE -برگزاری دوره آموزشی با مدرک بین المللی تلفن شرکت : 8و02155425307

آمار پارسی بلاگ
>> بازدید امروز: 22
>> بازدید دیروز: 14
>> مجموع بازدیدها: 822907

Get our toolbar!
» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» آرشیو مطالب
زمستان 85
بهار 86
تابستان 86
پاییز 86
زمستان 86
بهار 87
تابستان 87
پاییز 87
زمستان 87
بهار 88
تابستان 88
پاییز 88
زمستان 88
بهار89
تابستان 89
پاییز 89
زمستان 89
بهار 90
تابستان 90
پاییز 90
زمستان 90
بهار 91

» لوگوی وبلاگ


» لینک های مهم HSE
دینی و مذهبی و بهداشتی
نسیم بهداشت
بهداشت حرفه ای ساوه
مهندسی بهداشت محیط - صنعتی - سایت موژ
ایمنی صنعتی وبهداشت حرفه ای-OHSAS
بهداشت حرفه ای و ایمنی صنعتی کرمانشاه
ایمنی و بهداشت شغلی(سیدمحمدمجابی)
بهداشت حرفه ای و ایمنی صنعتی (قلعه نوی)
وبلاگ حمزه علی آبادی
وبلاگ واحد بهداشت حرفه ای شهرستان مبارکه
انجمن متخصصین بهداشت عمومی(کامل قبادی)
کتب الکترونیکی HSE
وبلاگ دکتر ایرج محمدفام
صبا صنعت صبح
مطالب بهداشتی افشین
فروشگاه اینترنتی آنالند
خدمات مدیریت ریسک
فیلم های آموزشی بهداشت حرفه ای و ایمنی
WHO (سازمان جهانی بهداشت)
سازمان بهداشت و ایمنی شغلی آمریکا(OSHA)
فیلم های آموزشی بهداشت حرفه ای و ایمنی
مرکز سلامت محیط و کار
گروه متخصصین بهداشت حرفه ای ایران(IOHE)
لیست موسسات عرضه کننده خدمات ایمنی و HSE در ایران
انجمن ارگونومی و مهندسی عوامل انسانی ایران
تهیه MSDS (فارسی) – منبع : NPCHSE
تهیه MSDS – منبع : INCHEM
تهیه MSDS – منبع : CCOHS
پوسترهای ایمنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
پوسترهای ایمنی شرکت ملی صنایع پتروشیمی
سازمان بین المللی کار (ILO)
بانک کتب الکترونیکی آنالند (کتب بهداشت حرفه ای و ...)
وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
انستیتو پاستور ایران
لیست سایتهای دانشگاههای علوم پزشکی کشور
سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور
وزارت علوم تحقیقات و فن آوری
وزارت کار و امور اجتماعی
وبلاگ ایمنی و بهداشت حرفه ای (آقای کمالی فر)
وبلاگ مرکز سلامت محیط و کار(ارتباط مستقیم با دکتر جنیدی)
فروشگاه اینترنتی تجهیزات ایمنی و آ
انجمن نظام مدیریت ایمنی ، بهداشت ، محیط زیست
جزوات آزمون کارشناسی به پزشکی (سنا)
بهداشت حرفه ای کاشان
نانوتکنولوژی و بهداشت حرفه ای(مهندس عفیفه)
بهداشت حرفه ای (آقای جلالی)
سایت مرجع متخصصان سلامت، ایمنی و محیط زیست (HSE)
مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی صنعتی رسول توکلی
سایت کار ایمن(مهندس توحیدی)
بهداشت حرفه ای (هدایت عباسی)
بهداشت محیط (مهندس محمد قدیریان)
سایت موژ (ابراهیم ندرلو)
بهداشت حرفه ای قم(مهرزاد ابراهیم زاده)
ایمنی بهداشت و محیط زیست(بهنام شفیعی)
HSE یزد (مهرزاد ابراهیم زاده)
بهداشت حرفه ای و ایمنی(مهندس غفارلو)
بهداشت محیط سبزوار (جباری)
بهداشت حرفه ای (بهنام غفارلو)
فروم بهداشت، ایمنی، محیط
مهندسی بهداشت حرفه ای و ایمنی SKLF
ایمنی و بهداشت الوند (مهندس دلیریان)
بهداشت و ایمنی معدن شفق

» پیوندهای روزانه

آموزش آفیس و برنامه نویسی [23]
دکتر علی حاجی ستوده [3]
داشگاه آزاد دزفول [2]
پایگاه اطلاعاتی و کاربردی شایگان [4]
شهر عشق [13]
من هیچم [6]
وبلاگ سیاه پوش [144]
بزرگترین وبلاگ دانلود و مطالب مفید کامپیوتر [121]
معماری ، هنر شکل دادن به فضا [142]
صدای نور [112]
انواع جکهای جدید [252]
آموزش ناگفته های ورد [368]
پرطرفدار ترین سایت تفریحی در ایران [192]
از شیر مرغ تا جان آدمیزاد [317]
به نام وجود باوجودی که وجودبی وجودم زوجود با وجودش شده موجود [233]
[آرشیو(18)]

» فهرست موضوعی یادداشت ها
متفرقه[46] . HSE[14] . ایمنی[9] . دوره آموزشی[9] . عمومی[8] . بهداشت[8] . بهداشت حرفه ای[7] . محیط زیست[7] . استخدام[5] . HSE ARYA[5] . PPE[4] . hseexpert[4] . سلامت ایمن محیط آریا[4] . سلامت ایمنی محیط زیست[3] . سلامت روان (Mental Health - Work Psychology)[3] . شرکت سلامت ایمن محیط آریا[3] . تاریخچه[3] . دانلود[3] . safety[3] . بهداشت محیط[3] . کاریابی[3] . همایش ها و کنگره ها و سمینارها[2] . وسایل حفاظت فردی[2] . مرکز همایش های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران[2] . مدیریت[2] . منابع انسانی[2] . مهندس[2] . کارگاه آموزشی[2] . استخدام، کاریابی، کارشناس، مهندس، HSE، بهداشت، سلامت، ایمنی، محی[2] . تجهیزات ایمنی[2] . جایگاه ایمنی،بهداشت حرفه ای و محیط زیست(HSE)[2] . آموزش[2] . QAL[2] . HSE MS[2] . سایت[2] . شرکت سلامت ایمن محیط آریا[2] . سیستم مدیریت[2] . سیستم مدیریتی[2] . صنعتی[2] . کنفرانس[2] . کنکور[2] . کارشناس[2] . کارشناسی ارشد[2] . کلاه ایمنی . کلیپ . کلید نهایی . کمکهای اولیه . کمیسیون برانتلند . کمیسیون محیط زیست و توسعه سازمان ملل . غش . فارغ التحصیل . فارغ التحصیلان . فروش، کتاب، الکترونیکی، ایمنی، بهداشت حرفه ای، محیط زیست، سم شنا . فیلم . قانون کار . کار در ارتفاع . کار سنگین . گردهمایی . گرمازدگی . گرماگرفتگی . گواهینامه . گواهینامه QAL . گواهینامه بین المللی . طبیعت . طراحی انسان . طرح . عضویت . علوم سلامت‏‏‏ ، ایمنی و محیط زیست . محیط کار . محیط کار . مدرک بین المللی . مدرک بین المللی معتبر . شبکه . شرایط اضطراری . شرکت . شرکت پالایش نفت تهران . سلامت ایمن محیط آریا HSE ARYA آموزش گواهینامه QAL انگلستان ممیزی . سلامت ایمن محیط آریا HSE الزامات ممیزی مدیریت ایمنی OHSAS 18001 . سلامت ایمن محیط آریا مرجع متخصصان . شرکت . شرکت آریا . سمینار . شرکت سلامت ایمن محیط آریا، HSE ARYA، لوح فشرده، cd، مرجع متخصصان . شرکت فولاد سازی استخدام سرپرست HSE حقوق مزایا کار پروژه بندرعباس . شهید بهشتی . شکری . سپاه . سقوط . سلامت . دسته بندی مواد . تجهیزات . دکتری تخصصی . راهبری . راههای مقابله با گرمازدگی در محیط کار . رزومه . رشته . روز جهانی بهداشت حرفه ای . سازمان بین المللی کار ILO . hsearya . researcher.iran@gmail.com . promote . ارزیابی . ارشد . ارگوسیستم‌ها . ارگونومی . استاندارد ها . Safety at Work . World Congress on Occupational Safety and Health . آتش نشانی . آگهی استخدام . ILO . IMS . Management System . Material Safety Data Sheet . MSDS . Occupational Health . Occupational Safety . Personal Protective Equipment . 28 April 2009 . article . basic human right . Danger . EFQM . Environment . Hazard . Health . جشنواره . حادثه . حرارت . حفاظت . خانه سلامت . خطر . داربست بندی . دانش آموختگان . دانشجو . دانشجویان رشته بهداشت حرفه ای . دانشگاه علوم پزشکی . تخته . تخصصی . تخلیه . تشریح الزامات . تغذیه . تمامی نیازهای یک متخصص مرتبط با سلامت . تهران . توسعه پایدار . تکنسین . ثبت نام . اطلاعات ایمنی مواد . اعلام علاقه مندی . انبارداری . اندازه گیری . انگلستان . ایران . ایمنی راه . بازاریاب استخدام . برگزاری . بست . بهره وری . بیماری های ناشی از کار . بیماریهای مرتبط با کار . تابستان . استخدام - اشتغال - کاریابی - کارشناس - بهداشت حرفه ای - لیسانس - . بهداشت ایمنی . بهداشت ایمنی محیط زیست . کارگاه علمی . کارل در ارتفاع . مهندسی . موسسه کار و تامین اجتماعی . نفت . همایش . همایش بیمه و مدیریت ریسک پتروشیمی . مدیریت ایمنی . مرجع متخصصان سلامت ایمنی محیط زیست HSE health safety environment . مرضیه وحید دستجردی . مرکز بهداشت . مشاوره . معاینات . مقاطع تحصیلی . مقاطع کارشناسی . مقاله . ممیزی ایمنی . ممیزی داخلی . کار آموز . کاربرد . کاردان . کارشناس . کارشناس HSE . کارشناس ایمنی . کارشناسی ارشد . همکاری . وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی . متودولوژی . کد رجیستری . کلیات . کنفرانس . کنگره .
» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان